Ready or not?! - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Simone Beurden - WaarBenJij.nu Ready or not?! - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Simone Beurden - WaarBenJij.nu

Ready or not?!

Door: Simone van Beurden

Blijf op de hoogte en volg Simone

07 Maart 2016 | Nederland, Diessen

Hello lovely people,

Nu begint het echt spannend te worden! Nog maar 1 nachtje slapen en vanaf dan wordt het een tijdje even helemaal anders. Ben ik er klaar voor? Nou... Op dit moment? WHAA NEE! Ik moet nog van alles doen en heb het gevoel dat ik het in één dag niet meer gedaan krijg. Waarschijnlijk maak ik me veel te druk terwijl dat niet nodig is en kom ik er aan het einde van de dag achter dat ik nog genoeg tijd over heb om te ontspannen. Of ik er wel zin in heb? JEMIG JA! Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe ik dit alles ga ervaren. Is het au pair zijn wel écht iets voor mij en hoe is het om een langere tijd in het buitenland te verblijven, in te wonen bij een nu nog vreemd gezin, om te gaan met een andere cultuur en ondertussen geen eenzame kluizenaar te worden die niets onderneemt omdat het even tegenzit. Heel veel vragen waar ik nu geen antwoord op weet en alleen maar antwoord op kan krijgen als ik het ga proberen. Maar kan ik dit wel? Ik weet het niet.. dat weet je nooit. Het is en blijft een gok, maar heb er echt het volste vertrouwen in dat dit de beste gok is die ik nu kan nemen. Yes I AM super excited!

Thanks for reading.
Yours sincerely,

Simone

  • 07 Maart 2016 - 11:31

    Hanneke:

    Het is bijna zover!!!! Echt heel spannend, maar jij gaat het daar maken, daar heb ik echt het volste vertrouwen in!!! Maar we gaan je wel missen hier hoor

  • 07 Maart 2016 - 12:01

    Daphne:

    Komt allemaal goed, jij kunt dit! Xxx

  • 07 Maart 2016 - 12:19

    Marit:

    Spannend! Komt helemaal goed! Houdt ons op de hoogte!! X

  • 07 Maart 2016 - 12:45

    Nikkie:

    Simone, wat gaaf! Finally! Het gaat jou sowieso lukken en ik weet zeker dat je er een onvergetelijke tijd van gaat maken! Enjoy :) xx

  • 07 Maart 2016 - 17:59

    Dide:

    Super spannend, maar zeker weten dat je het daar maar je zin gaat hebben!!
    Heel veel succes, maar vooral ook heel veel plezier!!! :)

  • 08 Maart 2016 - 06:07

    Merel:

    Heeel veel succes Simone, geniet er van en hou ons op de hoogte van alle avonturen!
    xx Merel

  • 08 Maart 2016 - 10:29

    Corine:

    succes en tuurlijk kan je dt. en dat het spannend ja dat is ook zo.Een hele nieuwe levenservaring die ze niet meer van je afnemen.Je zult een super mooie tijd ervaren, dat is moet je nodig hebt.XXX Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diessen

Simone

Dutch au pair living in Whitstable, England.

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 5348

Voorgaande reizen:

08 Maart 2016 - 16 Januari 2017

Au pair Simone

Landen bezocht: